Minu professionaalse arengu teekonna moodustavad sotsiaalteaduste bakalaureus sotsiaaltöö erialal ja haridusteaduste magister eripedagoog-nõustaja erialal, lisaks mitmed täiendkoolitused avaliku esinemise, nõustamise, projektijuhtimise, vaimse tervise ja psühholoogia valdkondadest.

Oman peaaegu 15 aasta pikkust töökogemust hariduslike erivajadustega laste koolis (Näpi Kool, end. Vaeküla Kool; sotsiaalpedagoog, õpetaja, infojuht, õppenõukogu sekretär, ringijuht, hoolekogu juht), 7-aastast kogemust vanemlusprogrammi „Imelised aastad“ grupijuhina ning MTÜ LUMI-teraapia rehabilitatsioonimeeskonna eripedagoogina (5a). Rahvusvaheline projektijuhtimine (Erasmus+, 2-aastane projekt „STEL“- School, Theatre and Entrepreneurial Learning; osalesid Itaalia, Saksamaa, Läti, Sitsiilia, Türgi ja Eesti) ja projektijuhtimine „Lääne-Viru maakondliku integreeritud teenusmudeli väljaarendamine koolist väljalangemise ennetamiseks“ (2a), Eesti Vaimsete Puuetega Inimeste Spordiliidu juhatusse kuulumine, suhtlemisringide ja koolituste läbiviimised lisavad minu kogemuste pagasisse protsessijuhtimise ja planeerimisoskuse ning koostöö kogemuse erineva positsiooni, kultuuritausta ja maailmavaadetega ja ka erinevas vanuses inimestega. Rohkelt kogemusi keerukate olukordadega toimetulekuks pakub minu töö perelepitajana, kus suhtlemis- ja läbirääkimisoskused on määrava tähtsusega.

Kolleegide hinnangul olen väga usaldusväärne, korrektne ning minu arvamus alati arvestatav. Oskus väljendada end kindlalt, hinnanguvabalt, aktsepteerides enese ja teiste vajadusi on taganud mulle edu nii töös kui teistes sotsiaalsetes olukordades. Pingeliste olukordadega toimetulek on minu tugevus, suudan jääda rahulikuks, käituda adekvaatselt, professionaalselt ning olukorda oskuslikult juhtida.Töö inimestega nõuab suurt empaatilisust ning tolerantsust, võimet ennast ja ümbritsevat analüüsida.